FAQ

Czy robicie krótsze lub dłuższe smycze od tych, które są dostępne w sklepie?

Długość oferowanych przez nas smyczy wynika z naszego własnego doświadczenia- daje psu swobodę, ale jednocześnie nie plącze się pod nogami. Wiemy jednak, że potrzeby wilków i ich opiekunów są różne. Jeśli chcesz zamówić smycz dłuższą bądź krótszą od tych, które oferujemy, skontaktuj się z nami, coś zaradzimy.

Niestety wśród produktów dostępnych w sklepie nie ma takiego w rozmiarze w wybranym przeze mnie kolorze. Czy mogę go zamówić?

Jak najbardziej! Napisz do nas, aby dowiedzieć się jaki jest czas oczekiwania i czy wybrany przez Ciebie kolor jest obecnie dostępny.

Czy mogę złożyć zamówienie na coś w bardziej jaskrawym kolorze, z ćwiekami lub cekinami?

Filozofia naszej marki wpływa na wybór kolorów, z jakich tworzymy i na formy, jakie projektujemy. Ponieważ w nasze produkty wkładamy całe nasze serce, chcemy wkładać je w coś, w co wierzymy i co jest bliskie naszej estetyce, dlatego nie realizujemy projektów, które od niej odbiegają.

Mój pies ma niestandardowe wymiary. Czy szyjecie na zamówienie?

Tak. Zdajemy sobie sprawę, że każdy wilk ma swoją specyficzną budowę ciała, a ponieważ zależy nam na tym, aby czuł się w naszych rzeczach jak najlepiej, zamówioną obrożę, szelki czy ubranie uszyjemy według podanych nam przez Ciebie wymiarów.

Jak zmierzyć psa?

Zamawiając obrożę, zmierz obwód szyi swojego wilka (wymiar A) i sprawdź czy znajduje się między podanym minimalnym a maksymalnym wymiarem obroży (która jest regulowana).

Chcąc kupić szelki, podaj obwód szyi (wymiar A), obwód klatki w najszerszym miejscu (wymiar B) oraz odległość między wymiarem A i B na plecach, i na podwoziu.

Składając zamówienie na ubranko, podaj nam wszystkie poniższe wymiary.

Wskazówka: Jeżeli nie masz pewności co do prawidłowości Twoich wymiarów, dodatkowo możesz zmierzyć te obroże/szelki, które już posiada Twój pies.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Tak, nie ma w tym względzie żadnych ograniczeń, natomiast wówczas trzeba liczyć się z większą opłatą za dostawę wyliczaną na podstawie cennika Poczty Polskiej.

Ile muszę czekać na przesyłkę?

Twoje zamówienie wyślemy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu, po czym wszystko będzie (dosłownie) w rękach listonoszy. Szacujemy, że w ciągu tygodnia paczka powinna do Ciebie dotrzeć. Rozumiemy jednak, że nie możesz się doczekać aż ją otworzysz (my też!), dlatego każdorazowo wyślemy do Ciebie numer zamówienia, dzięki któremu będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Istnieje taka możliwość podczas targów, na których akurat będziemy. Zanim dokonasz zamówienia, skontaktuj się z nami.